Căutare:

Căutare:

Rezervări / Plăți / Informații tehnice / Detalii logistice

PLATA ÎN AVANS:
Plata integrală în avans
 se poate face cu minim 3 luni înaintea începerii taberei / programului. Astfel, primești o reducere de 10% din tariful standard! Poți alege astfel DIN TIMP, locația și perioada, iar noi putem să achităm din timp rezervările la locații și să putem defini echipa de profesori, monitori, instructori sau antrenori.

Rezervarea EARLY BOOKING:
Rezervările EARLY BOOKING se fac prin plata unui avans de 500 DE LEI din costul total al programului, cu minim 2 luni înaintea începerii taberei / programului. Avansul este nerambursabil, după depășirea Termenului Limită!*

Ce este Termenul Limită: data până la care se acceptă returul AVANSULUI.
În ultimele 3 săptămâni înaintea plecării în tabără, orice anulare a rezervării duce la pierderea avansului. Suma este destinată plăților către terțe părți, și nu o mai putem controla. 

Modalități de achitare:

– Numerar, la unul din sediile noastre. Sunați la 0722.736694 sau 0722.238866;
– Prin bancă, cu OP, în contul asociației RO 91 RZBR 0000 0600 0521 3087, Raiffeisen Bank – Dorobanti, Bucureşti. Datele asociatiei le gasiti AICI!

Reduceri și bonificații:

– Oferim o reducere de 5% pentru frați și surori!

– Reducerile NU se cumulează.
– Reducerile sunt valabile doar pentru abonamente sau tabere, NU pentru ședințe individuale.

Politica de retur avans:

– Dacă ai achitat cu PLATA INTEGRALĂ ÎN AVANS: doar suma de 500 de lei (rezervarea propriu-zisă) NU se mai returnează, dacă au rămas mai puțin de 3 săptămâni până la data plecării / începerii perioadei, din momentul anunțării anulării;
– Dacă ai achitat cu REZERVARE EARLY BOOKING: plata avansului de 500 lei achitată pentru rezervare NU se mai returnează dacă au mai rămas mai puțin de 3 săptămâni până la data plecării / începerii perioadei, din momentul anunțării anulării.

 

Dragi părinți!
Ne ocupăm noi de tot, stați liniștiți și distrați-vă cand veti ramane SINGURI :) !!!

Servicii medicale de urgență (+ vizită medicală la sosirea în tabără);
– Informăm în cel mai scurt timp posibil părinții în cazul în care apar situații neașteptate;
– Asigurăm continuarea tratamentelor aflate în curs (administrarea pastilelor, verificarea stării generale, prepararea și servirea ceaiurilor medicinale etc.);
– Asigurăm echipament specific pentru antrenamentele de perfecționare, atelierele de inițiere, comunicare, actorie și creativitate, MAI PUȚIN echipamentul PERSONAL (încălțăminte, mănuși, îmbrăcăminte, bidon de apă etc.);
– Verificăm personal și periodic igiena personală și curățenia în camere!;
– Controlăm modul în care copiii își poartă / schimbă hăinuțele și echipamentele;
– Asigurăm inițierea în ședințe separate pentru cei care nu au deloc experiența activităților de aventură (alpinism, călărie, pedalare).

Regulament:

Citiți regulamentul Taberelor ‘BateȘaua’, care include atât normele și condițiile de participare, dar și un Manual al Părinților Copiiilor care vin în tabere!

Formular Inscriere Tabere BATESAUA standard