Responsabilitate socială

GeoBateSaua la Gala

Din anul 2004, prin diferite proiecte, idei, interviuri, articole, evenimente și programe de tipul „Cu bicicleta la serviciu„, „Business pe bicicletă” sau „Cu bicicleta la școală„, Asociația BATE ȘAUA SĂ PRICEAPĂ IAPA recomandă responsabilitatea socială orientată către:

1. Protejarea:

i. mediului inconjurator (cu flori vii la ferestre care sa nu se ofilească dupa doua ore, cu parcuri cu iarba verde vie / nu mocheta-gazon, cu spatii dedicate cainilor si ursilor dresati, cu amenajari pentru role si patine, cu alei dedicate biciclistilor, cu poteci dedicate calaretilor, cu zone pentru copii, cu separeuri pentru indragostiti, cu spatii expozitionale de arta si traditii mestesugaresti… si cu tot felul de alte elemente ambientale naturale…);

ii. peisajului urban (cu alei fara masini parcate abuziv, cu trotuare personalizate in functie de specificul strazilor, cu zone urbane bine definite prin destinatia spatiilor comerciale sau cu strazi dedicate exclusiv pietonilor, biciclistilor, calaretilor, patinatorilor;

iii. dreptului la libera circulatie intr-un spatiu urban (cu piste de bicicleta dedicate exclusiv biciclistilor, sau comune pentru biciclete si transport in comun, sau comune pentru biciclisti si pietoni; cu benzi dedicate mersului pe motocicleta; cu legislatie si regulamente de aplicare a acestei legislatii; cu parlamentari sau guvernanti care se deplaseaza fara girofarul politiei si coboara cat se poate de des in strada sa ia pulsul arterelor; cu jurnalisti care investigheaza, nu doar informeaza (din buletinul sec primit de la Politie) despre fenomenul „trafic”; cu politisti atenti la respectarea tuturor participantilor la trafic si cu participanti la trafic atenti la toti ceilalti participanti la trafic (!); cu semnalistica bine pusa la punct, atat pentru soferi, cat si pentru pietoni, biciclisti sau motociclisti!);

iv. aerului pe care il respiram;

v. spatiilor verzi (cu copaci vii, sanatosi, tineri, cosmetizati);

vi. tuturor participantilor la traficul urban (motociclisti, biciclisti si pietoni, cu prioritate fata de soferii de automobile!).

Cu bicicleta la serviciu


2. Încurajarea:

i. mersului pe doua picioare;
ii. mersului pe doua roti;
iii. infiintarii de bresle mestesugaresti;
iv. organizarii de evenimente caritabile, cu caracter sportiv, turistic si artistic.

3. Implicarea:
i. managementului >> in definirea unor exemple demne de urmat;
ii. angajatilor >> in definirea unei culturi corporatiste sanatoase si dezvoltarea unui spirit de echipa;
iii. partenerilor >> in definirea unor relatii bazate pe colaborare profesionala si dezvoltare sociala
comunitara;
iv. clientilor >> in definirea unor proiecte sociale comunitare, de mecenat sau filantropice.

cu bicicleta la serviciu

Programele și inițiativele organizației BateȘaua se adresează:
Grupurilor de inițiativă, formate din tineri sau cetățeni adulți;
Organizațiilor non-guvernamentale:
Instituțiilor publice;
Autorităților locale și centrale;

În premieră pentru Bucureștiul anilor 2000, echipa BateȘaua a convins să apară parcări pentru biciclete la sediile marilor corporații precum Petrom și Raiffeisen Bank, sau ale ministerelor Culturii și Mediului, dând astfel tonul unor campanii de răsunet pentru drepturile bicicliștilor români.

la serviciu m

 

În cazul în care sunteţi interesaţi de o colaborare / sponsorizare a activităţilor noastre, vă aşteptăm cu întrebări suplimentare.

Vă stăm şi noi la dispoziţie cu detalii concrete si cu resurse pentru coordonarea activitatilor!

cu_bici_la_serviciu

Din 2007 până în prezent, activitățile echipei BateȘaua de stimulare a implicării responsabile a grupurilor țintă vizate au primit sprijin financiar și de la Ambasada Olandei la București, Fundația pentru Parteneriat, GEF SGP, UNDP.